از اطرافیان شنیده بودم ک سه ماهه سوم خیلی سخته...نفس بالا نمیاد ..معده درد و تکرر ادرار در حدی کباید دمدستشویی بشینم...اما من اینارو نداشتم...تازه این ماه یکم سوزش معده دارم و شبا چون دیر خوابم میبره چند بار میرم دستشویی ...و در واقع تخلیه ی ادرار سخت میشه...نه اینکه زن دچار تکرر ادرار بشع..روحیه توی ماه ۹
بارداری بهتره..من تمام این دوران از میم توجه و محبت بیشتری میخواستم و اون تمام این ۹ ماه ازم دریغش کرد...واقعا فکر نمیکنم اصلا یادم بره....یک روز باهام خوب بود و زبون میریخت و از دلم در میاورد..روز بعد باز کارهایی و میکرد ک باعث ناراحتی من میشد...دیگه ب خودمم اعتماد ندارم... + نوشته شده در دوشنبه پانزدهم آبان ۱۴۰۲ ساعت 3:8 توسط زی زی گولو | دل یا دلیل؟...
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت: 16:51